2016. augusztus 15.

13. fejezet


SeHun hangtalanul sírt továbbra is, karjai kétségbeesetten markoltak, azonban csak a hűvös könnycseppjeit éreztem, amint bőrömre potyognak. Szívszaggató volt hallani, ahogy a szöszi szipogása csak nagy nehezen akart csillapodni, mégsem éreztem úgy, hogy vissza kéne ölelnem, esetleg nyugtató szavakat suttognom. Hosszú percekig lehettünk így, mikor aztán a fiatalabbik remegve, de eltávolodott tőlem, s a szemembe nézett. Az arca már gyűrött volt, íriszei pedig fájdalmasan, egyben könyörögve csillogtak, de erős akartam maradni, és nem feladni, hogy aztán újból becsapjam magam hamis reményekkel. SeHun biztosan észrevette a kemény, szinte érdektelen kifejezéseimet, amiket felé mutattam, annak ellenére, hogy belül zokogva sikítottam a fiúért, hogy ne hagyjon el. A szöszi szenvedve törölte le könnyáztatta arcát, miközben nagy levegővételekkel próbálta lenyugtatni rázkódó testét.
- Hazamegyek – böktem ki hirtelen, mire ő kétségbeesetten nézett vissza rám.
- Nem teheted – suttogta a fejét rázva, a szemei kétszeresükre kerekedtek, mintha öntudatlan állapotban lett volna. – Nem mehetsz már oda vissza. Egyáltalán nem biztonságos és akármikor rád támadhatnak – motyogta ugyanolyan kifejezéssel, amit nem tudtam hova tenni. Elképesztően furcsán beszélt, mintha valami ismeretlen személy lenne. Összeráncolt szemöldökkel, értetlenül ráztam meg ezúttal én a fejem, majd lassan másztam le az ágyról, szinte észrevétlenül távolodva tőle.
- Nem vagyok hajlandó többé a közeledben maradni – sziszegtem a szavakat, amiket szinte láttam, hogy szíven ütötték a fiút, ugyanis elég látványosan görnyedt meg még jobban. – Undorodom tőled, Oh SeHun – ejtettem ki a szavakat, amikben semmi igazság nem volt. A világ legnehezebb dolga volt úgy beszélni azzal az emberrel, akit szerettél, mintha utálnád, csak hogy távol tartsd magadtól.
- JongIn… – fordult meg lassan az ágyon, majd másodpercekig csak engem nézett, csak utána szállt le ő is a bútorról, a lehető leglassabban közeledve felém. A szívem egyre gyorsabban dübörgött, már éreztem a torkomban dobogni, az ajkaim pedig remegtek. – Miért nem érted meg, hogy ha nem vagy mellettem, már nem vagy biztonságban? Amint visszamész arra a helyre, csak percek kérdése és valamelyikük egészen biztosan megjelenik, majd szépen lassan a többiek is és… felfalnak, tönkretesznek és kínoznak addig, míg meg nem jelenek – mondta halkan a súlyos szavakat, amiktől nekem elállt a lélegzetem is. – Lehet, hogy én irányítom őket, de nem tudom szabályozni azt, hogy hova menjenek. Ha kimész ebből a lakásból, nélkülem, onnantól képtelen leszek téged megvédeni. Azt hiszik majd, hogy már nem vagy az e… – hatalmasat nyelt, mielőtt folytatta volna, jobb kezét pedig ökölbe szorította – enyém.
Kitágult szemekkel bámultam rá, ahogy kiejtette az utolsó szót, hiszen mióta erről kérdezősködött igazán nem mondta ki egyikőnk sem, most viszont… Szinte tőle függ az életem, ha igaz, amit állít. És az a nagy gond, hogy valószínűleg nem ámít a rémisztő mondatokkal. Szótlanul álltam egyhelyben, ahogy próbáltam végiggondolni, hogy most mégis mi lenne a megfelelő választás. Nem akartam a közelében maradni, hiszen annak ellenére, hogy milyen szavakkal illettem, a vonzalom nem tűnt csak úgy el egyik pillanatról a másikra.
- Akkor meghalok – válaszoltam egyszerűn, hirtelen pedig megkönnyebbültem, mintha az összes súly eltűnt volna a vállamról, egészen addig, amíg a pasim bele nem vert a falba olyan gyorsan és erősen, hogy nem csak a csontok ropogását, hanem a fal repedését is hallottam. SeHun felordítva fogta meg a saját csuklóját, hogy valamennyire csillapodjon kezének remegése, de utána rám nézett; kétségbeesetten, és ezúttal lábbal rúgott a falba. Elborzadva figyeltem, ahogy összezuhan maga alatt, az arca eltorzult a fájdalomtól és zihálva vette a levegőt, fejével a falat támasztva, ahonnan a vakolat is hiányzott, ráadásként vörös nedű folyt. Szinte biztos voltam benne, hogy nincs magánál, mert újfent zokogásban tört ki és idegbeteg módjára próbált valamit kezdeni a sérült kezével. Képtelen volt nyugton maradni, egyfolytában a földbe verte a kezét, majd a haját kezdte tépni. Ordított, de nem voltam biztos benne, hogy a fájdalomtól, a dühtől, vagy a tehetetlenségtől.
Idegesen túrtam bele a hajamba, majd egy sornyi káromkodás után a most már véres szöszi elé térdeltem, hogy aztán óvatosan megfogva a csuklójánál nézzem meg a borzalmas állapotban lévő kézfejét.
- Mi a fene bajod van, SeHun? Miért bántod magad? – néztem rá értetlenül, és nem tudtam eldönteni, hogy most segítsek rajta, vagy hagyjam szenvedni a saját mocskában. Viszont nem válaszolt egyik kérdésemre, ehelyett engem nézve remegett pár hosszú másodpercig, majd keserűen elmosolyodva dőlt el a padlón.
- Sajnálom – suttogta olyan halkan, hogy először képtelen voltam kivenni, hogy mit zagyvál, de rögtön utána szinte kántálni kezdte ezt az egyetlen szót. – Sajnálom, sajnálom, sajnálom.
Teljesen összezavarodottan tettem végső ötletként homlokára a kezeimet, s annak ellenére, hogy az ujjaim jéghidegek voltak, a fiatalabbik teste lángolt. Szinte automatikusan keltem fel mellőle, hogy lesietve keressem meg az édesanyját, aki éppen a hatalmas zongoránál ült és irogatott valamit, de ahogy meghallotta a lépteimet, úgy felnézve pislogott rám érdeklődve. Belegondoltam, hogy hogyan képesek úgy élni ebben a házban, hogy nem érdeklik az ordítások, amiket hallanak, de nem tudtam rájönni, így inkább csak a számat rágva böktem ki, ami először eszembe jutott.
- SeHun… azt hiszem, megőrült.

Álmomban sem gondoltam volna, hogy ezekre az egyszerű szavakra –, amiket én nem kifejezetten gondoltam komolyan – miért ugrott fel csapot-papot ott hagyva a csinos nő, s rohant fel az emeletre a fiához, de ez történt. Mire felértem, a nő világoskék ruháját már vörös foltok borították, a kezében tartva a fiát, kinek feje hátrabicsaklott –, mint aki nincs is magánál –, ajkait pedig értelmetlen szavak tucatja hagyta el, mégis ki tudtam venni az összefolyt, kusza szövegeléséből pár mondatot, amik még több kérdőjelet hagytak bennem.

- Nem engedhetem el. Nem hagyhat el megint. Ő az enyém. JongIn nem élhet nélkülem…

12 megjegyzés:

  1. Szia! Szörnyen röstelem, hogy az előző részhez nem írtam neked semmit. Tényleg sajnalom.

    Nagyon jó részre sikeredett, bár valóban rövid lett, de meg értem. (Azért még olvastam volna tovább... XD)

    Nem semmi, ahogy Sehun ki akadt. Na meg JongIn, meg értem Őt, hogy miért gondolt ilyeneket a szőke hajú fiúról, de én akkor is nagyon sajnáltam, hogy ilyeneket mond neki.
    Azért Sehun elege durván ki volt. Readásul bántalmazta is magát, mind azt azért, mert JongIn el akarta Őt hagyni. De, hogy értette azt, hogy Ő irányítja Őket? Ezek szerint Ő a banda vezére? És mégis van valami köze JongIn bántalmazásához?

    Sehunnak pedig az anyukája nagyon furcsa. Nem hallotta, hogy a fia ordibál? Vagy, vagy. Nem tudom, akkor is fura ez az egész.

    Mi az, hogy JongIn inkább meghalna, mint hogy Sehunnal maradna? És Sehun mit sajnál? Mit tehetett?

    És a vége... Hogy lehet így befejezni? Miért akarsz kínozni? Azok az utolsó mondatok, nem csak JongInnak, hanem (szerintem ) minden olvasónak is hatalmas kérdőjeleket okoztak. Hogy érti azt, hogy nem hagyhatja Őt el megint? Nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra. Nagyon, nagyon várom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Néha arra gondoltam, hogy meguntad. :'D

      Tudom, és sajnálom, amiért ilyen rövid résszel rukkoltam elő a sok várakozás után. :c Megpróbálom még a szünetben hozni a folytatást.

      Igazság szerint Sehun nem azért bántalmazta magát, mert Jongin nem akart mellette maradni, sokkal inkább a tehetetlenségtől :) Nem tud kiigazodni a drágámon.
      Az előző részben Jongin elég sok mindent vágott a fejéhez, amiket a szöszi nem tagadott, így lassan, de biztosan rá lehet majd jönni, hogy kicsoda is valójában Sehun.

      Ugye milyen furcsa? XD Lehet, meg is ölhetnének valakit a házban, ők akkor sem hallanák. ;)

      A főszereplőnknek halálvágya van, elég durván. Sehun pedig... hm, hát igen, majd kiderül... talán~

      Hatásos befejezést próbálok minden rész végére írni, ezzel is ösztönözve titeket, hogy írjatok nekem akár csak pár sort, de én már attól is boldog vagyok. :')
      Köszönöm, hogy írtál és hogy még mindig olvasol! :')

      Akashara

      Törlés
  2. Szia egyszerűen imádom az egészet! Légyszi folytasd hamar!!😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszönöm szépen! Sietek, ahogy csak tudok. :')

      Törlés
  3. Szia!:)
    Igazából azért nem írtam az előző részhez, mert várom, hogy mi fog ebből az egészből kisülni. Eddig is érzékelhető volt, hogy Sehunnak nem kevés köze van Jongin bántalmazóihoz, habár ő mintha nem akarta volna látni, tudomásul venni ezt. Az én ízlésemnek már egy picit doramás érzetű, kicsit sok Jongin szenvedése, és hogy állandóan el akar menni, ki a veszélybe; nekem jobban tetszett a "túl késő vonal", de hangsúlyoznám, ez csak az én véleményem. Várom a végkifejletet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Rólad is azt hittem, hogy elfelejtetted a ficit. :') Nagyon örültem, mikor megláttam, hogy írtál. <3
      Őszintén, én is soknak érzem, de valamiért ez jön. ._. A "túl késő vonal" még lesz, ne aggódj, az egész arra épült. :')
      Köszönöm szépen, hogy írtál!

      Akashara

      Törlés
  4. Szia!
    Hű bevallom elvoltam a kis világomban mikor felraktad ezt a fejezetet, de most egy kényszerpiheős napon úgy döntöttem pár történetet pótlok és megnézek oldalakat, szóval nálad is kikötöttem. Nem is tudtam, hogy nem olvastam ezt a fejezetet ><" Rövid lett nagyon, bár ezt írtad is, remélem azért hosszú távon nem hagyott cserben az ihlet, bár sok minden történt ebben a fejezetben.
    Tudtam én, hogy van valami köze Sehunnak ehhez, csak egy kicsit rossz úton tapogatóztam, de már várom, hogy felkerüljön az i-re a pont és végre mindent tökéletesen tisztán lássak, hogy mi is van. Jongin szegény nagyon nagy lelki nyomi, de úgy tűnik most már Sehun se teljesen ép szegény, kíváncsi vagyok pontosan mikor és, hogyan hagyta el őt Jongin régebben. Illetve, hogy pontosan kik és mik ezek a mindenféle emberek, akiket Sehun irányít(?). Szóval úgy mindenre xd.
    Mondjuk Jongin helyében én fognám magam és elmenekülnék mindent hátrahagyva, mert Sehun elég ijesztő... szerelem ide vagy oda, de kíváncsian várom, hogyan hozod őket össze és mit tervezel még. Remélem hamar végzel a folytatással és nem kínzod őket már nagyon sokat, csak egy picit.
    Liti ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, ne haragudj, hogy ilyen sokára válaszolok, egyáltalán nem vettem észre, hogy írtál. ><
      Őszintén, szerintem pont elhagyott az ihlet pár hónapja, mert bármennyire is vágyom arra, hogy írjak valamit, bármit... nem sikerül. :c Igyekszem azért majd a folytatással, hátha sikerül a téli szünet alatt majd. :)
      Köszönöm, hogy írtál!

      Akashara^^

      Törlés
  5. Szia.. aaa.. nagyon jó volt 😁😁 igaz most találtam a ficit de eszméletlen jó.. folytasd kérlek 😁😁😁😁

    VálaszTörlés
  6. Szia. Csak most találtam rá erre a csodálatos Sekaira, 2019-ben és nagyon is bánom azt, hogy nem találtam meg hamarabb. Látom, már jó régen volt új rész és az se biztos, hogy még mindig írsz, de ha látod ezt az üzid, annak nagyon fogok örülni. Kevés Sekai sztori van, ami nagyon bánt, főleg, hogy ami van is, az nincs befejezve. :C
    Ez az egyik kedvenc kpop shippem, nehezen szakadok el tőle. Nagyon tetszik a sztori. Nem klissés és kellően rejtélyes, szóval bizton mondhatom, ez lett az egyik kedvenc ficim. Egy nap alatt olvastam el az egészet és szó szerint a körmömet lerágtam. ><
    Szóval... Nagyon remélem, hogy nem hagytad abba az írást és még érdemes várnom az új részre! :)

    VálaszTörlés